خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

معمولی

دیروز تو کلاس پیانو بد نبودم ولی خوبم نبودم. آخه این هفته مثل همیشه نتونسته بودم تمرین کنم. استادم گفت خوبه ولی به نظر خودم نه زیاد. ولی انگشتام خوب بود مخصوصا توی هانون که اول کلاس زدم که اصن خودمم باورم نشد انقد خوب زدم. قبل از اینکه بزنم به استادم گفتم ممکنه خوب نزنم. ولی زدم دیگه. ولی اون دو تای دیگه.. اه اه.
حالا این هفته یه تمرین خیلی سخت دارم. امیدوارم بتونم زیاد وقت بذارم. امروز که به خونه تکونی می گذره.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهـــــار 12 اسفند 1395 ساعت 12:23 http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
61685

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد