خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بو میدی

با سلام
صدای من رو از وسط خونه تکونی می شنوید. پارسال این موقع بوی تاید می دادم الان بوی وایتکس می دم. این یعنی پیشرفت! الان منتظرم مامان جارو برقی رو از زیر تخت دراره چون که جلوش یه سری چیزا هست که من نمی تونم کاری کنم.
عاقا کی این مامانا می فهمن وسایلای ما آشغال نیستن؟؟ همه رو ریخت دور.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 12 اسفند 1395 ساعت 14:20

امید وارم پلک چپت زود تر خوب شه و روزی حداقل چهار ساعت تمرین کنید . چه باحال بود خیلی وقت بود اینهمه روزمرگی یه ادم رو نخونده بودم و چه باحال بود به نوشتن ادامه بدید حتما مثل نوارندگی یه نوسینده خوب هم میشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد