خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

وقتی گلگیری و تنها

صبح کلاس خصوصی داشتم بعدشم اومدم خونه و بعد از غذا و یه کم استراحت یه کم پیانو تمرین کردم. امروز چشم چپم خیلی کمتر می زنه ولی همچنان میزنه. بزرگترین مشکل امروزم این بود که اصلا نمی دونستم پا شم. چون دیروز با همون دردی که داتم خونه تکونی کردم دیگه دردم چند برابر شد. شدم عین پیرزنا. همه جام درد می کنه. واقعا نمی تونستم حتی بشینم صبحونه بخورم. یه مسکن خوردم و بعد رفتم کلاس. مامان می گه باید آمپول بزنم تا خوب شم. ولی اصلا حسش نیس :دی
نمی ترسما ! فقط حسش نیست.
یه دختر آلمانی پیانیستو فالو کردم. خوشبختانه جواب سوال همه رو کامل می ده. ازش پرسیدم روزی چند ساعت تمرین می کنه گفت چهار تا پنج ساعت. و آخر هفته ها هم بیشتر :| انقددددد حسودیم شد! همش 19سالشه. عالی پیانو می زنه. عالیا! عالی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد