خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شاملو

صبح طبق معمول با یه خواب در حد دری وری بیدار شدم. ولی این عجیب بود که داشتم تو خواب شعر شاملو می خوندم. اونم این شعرش:
گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید
آن زمان که خبر مرگ مرا از کسی می شنوی
کاشکی روی تو را می دیدم(یا شایدم می دیدم روی تو را)
:|
خب آخه این چه شعریه که من تو خواب باید زیر لب بخونم؟
حالا این هیچی... میخواستم بگم بدترین نوع شکستن غرور وقتیه که غرورتون برای خودتون می شکنید. به نظر من غرور زمانی مهمه که براز خودتون باشه، نه نسب به دیگری. همیشه جلوی خودتون سربلند باشید.واقعا نمی دونم این حرفارو از کجام درمیارم :|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد