خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شکنجه گاه

چطورین گوگولی مگولیا. من خوبم. امروز تو یکی از کلاسا خیلی ناراحت شدم. بعضی از دانش آموزای پسرم خیلی بی ادبن و حرفایی در گوش هم میگن یا تییکه هایی میندازن که فکر می کنن من نمی فهمم. چرا نباید بفهمم؟ منم تو همین اینترنتم دیگه. جوکارو میخونم. معنی حرفارو میفهمم. چرا بعضیاشون انقد درگیری این چیزان. مشکل دیگم این بود که صنذلی ها مثل صندلی کنکورن. میزشونو بدی بالا جیر جیر میکنه، فکر کن کل کلاس با هم اینکارو کنن چه فرقی با شکنجه داره؟ ولی چون چشمم تقریبا خوب شده و نمی خوام اعصابمو بهم بریزم و احتمال میدم ترم دیگه دانش اموزای بدتری گیرم بیاد برا همین همش تو دلم گفتم: فکر کن سربازیه. تو سربازی و اینا فقط هدفشون اینه که اعصابتو خرد کنن. بالاخره درست میشه. تموم میشه، تو شغلت عوض میشه. پیانیست میشی. دیگه اینجوری خودمو اروم کردم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Davood 14 اسفند 1395 ساعت 22:50



دمتون گرم خوب به خودتون روحیه دادین...

به کانال تلگرام ما هم سری بزنید

@Orchester

noah 14 اسفند 1395 ساعت 23:01 http://nnoah.blogsky.com/

تو ایران شغلی به نام پیانیست نداریم. اینجا یه کشور جهان سوم با سیستم ایدئولوژیک بسته است که هنر رو به رسمیت نمیشناسه.

در مورد کلاس اگر میخای مشکل حل شه باید از استراتژی نمونه استفاده کنی. وقتی گروهی باهم کار ناهنجار انجام می دن یکی رو بیار بیرون و از کلاس بیرونش کن تا همه ببینن که خطا کردن مجازات داره. اونا فکر می کنن چون باهم خطا می کنن و نمیشه همه رو باهم مجازات کرد پس برنده شدن. اما اگر نشون بدی هراز چندگاهی یکی رو تنبیه میکنی مشکل حل میشه چون هرکدوم از اونا فکر میکنن «نکنه ایندفه منو تنبیه کنه». فقط اولین نفری که به عنوان نمونه تنبیه میشه رو باید خیلی محکم و قاطع و جلوی همه تنبیه کنی

نمی تونم اینکارو کنم
و اگه بخوای بپرسی چرا جوابش طولانیه حسش نیس توضیح بدم.
استاد پیانومم شغلش با پیانوئه دیگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد