خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

عید

یه لحظه سرم داشت از درد می ترکید. چای خوردم خیلی بهتر شدم. دلم حس خمیر دندون می خواد. بعد از این پست مسواک می زنم. همینجوری برا فان. 
عید پر باری بود. گرچه سخت و دیر گذشت ولی به همه چی رسیدم. حالا هم که دارهه تموم می شه اصلا ناراحت نیستم. بهتره برگردم به زندگی عادی تر. هر روز (به جز یه روز که خونه خاله دعوت بودیم) پیانو تمرین کردم اونم یه عالمه. هر روز فرانسه و انگلیسی و ترکی خوندم! هر روز! اونم خیلی زیاد! هر روز ویدیوهای آموزشی درمورد موسیقی دیدم. سه تا فیلم عالی دیدم. اصلا نقاشی نکردم! چند تا کتاب تمرین پیانو خریدم. فیلمای آیلتس دیدم کتاب vocabulary in use رو خوندم و همه نکته ها رو نوشتم و بعضیاشو تو کانال اموزشگاه گذاشتم و قراره بازم بذارم. خلاصه که یک روزمم هدر نرفت و خیلی از خودم راضی ام. تازه صبحا زود بیدار شدم! ورزش! ورزشم کردم! خفن!
حالا در آستانه ی 26 سالگی ام. کارای مورد علاقمو انجام می دم. یک نفر هست کهه دوستم داره*. کلی کتاب و خودکار و مداد رنگی دارم. و موهام همون مدلیه که خودم دلم می خواد. 

+* منم دوستش دارم!