خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

The way you look at me

امروز یه کم پیانو تمرین کردم. یه عاااالمه ورزش کردم.(از اول عید هر روز ورزش می کنم)!!!!!!!!!!!!!!!! بعد رفتم حموم و بعدش دو تا لسن پلن خوب نوشتم برا فردا.
خوبی بزرگتر شدنم این بود که یاد گرفتم چجوری به چیزایی که ناراحتم می کنه کمتر فکر کنم. البته شاید ته دلم بمونه یا شاید از پس بعضیاش بر نیام. ولی تا درصد خیلی زیادیش رو می تونم بیخیال شم و به کارام برسم.
اگه بخوام بهتون راهکارهامو بگم که چطوری می تونم خیلی چیزارو دایورت کنم و فکرمو ببرم سمت کارم و موسیقی و اینجور چیزا میتونم به بودن با کسی که بهتون آرامش می ده، کتاب خوندن، فیلم خوب دیدن( تو نت سرچ کنین بهترین فیلما، خودش لیست میده، خلاصه ش رو بخونین اگه غمگین نیست دانلود کنین)، نقاشی کردن( صرفا بخاطر نگاه کردن به  رنگا)، موسیقی، یاد گرفتن چیزای مورد علاقتون(برای من شامل زبان های مختلف و موسیقی می شه)، تقویت کردن مهارتتون تو شغلی که دارین، قوی کردن قوه ی تخیل ( در این حد که بتونید برید تو سیاهچاله و از اونورش از یه دنیای دیگه سر در بیارین و تک تک چیزای اون دنیارو ببینین)، فکر کردن به فضا و نگاه کردن به عکساش، و یاد گرفتن روشی برای انجام کار( نه برای برنامه ریزی. بلکه فقط انجام کار از همون اول) و ....اشاره کنم.