خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

روانی تکرار

- هنو کلاس موسیقی می ری؟
+ بله
- خیلی خوبه. ادامه بده. اخرش خودت استاد می شی دیگه نمیای زبان تدریس کنی.
+ :)) اره
-کلاس طراحی می ری هنوز؟
+نه دیگه نرفتم. دیدم چیز خاصی یاد نمی ده.
-اره. طراحی همش تمرینه. خودت باید تمرین کنی. فرانسه چی؟ می خونی؟
+ اره کم و بیش می خونم.
-ارشد چی؟ نمیخوای ارشد بخونی؟
+ نه دیگه. وقت ندارم.
-اره اصلا فایده هم نداره درس خوندن.


مکالمه ی بالا رو دیدین؟ خب! من یه نفرو هر روز توی محل کار می بینم که اون هرررر روز همین سوالارو ازم می پرسه و همین واکنش ها رو نشون می ده. شاید فکر کنین مبالغه می کنم که می گم هر روز. ولی باور کنین هر روز دقیقا همینا رو می پرسه. تازه امروز که دوبار پرسید. چون تو راه خونه تو یه تاکسی بودیم. حالا فردا ساعت 3 که دارم به سوالاش جواب می دم یاد این پستم می افتم.