خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شلوغپلوغ

روووووز بسیاااااار پر باری بود. بگو چرا؟ چون یکی از تمرینامو کامل یاد گرفتم. دو تا از تمرینای هانون هم یاد گرفتم. ورزش کردم حسابی بعد اتاقمو تمیز کردم. جای پیانو و بخاری رو عوض کردم بعدش رفتم حموم و اومدم به صورتم کرم روغن زیتون( کاملا بدون بو) زدم و یه عالمه نقاشی کردم. بعد از شام هم یه کم دوباره پیانو تمرین کردم و قطعه های قبلی رو که دوسشون داشتم دوباره زدم بعدش به صورتم قرص ویتامین ای زدم(پیشونی و دور چشم) بعد مامان که خوابید در اتاقو بستم و چند تا آهنگ ترکی دانلود کردم( حتی لزگی) و یه عالمه تو اتاقم رقصیدم تا همین الان=)))) اونایی که خیلی وقته منو می خونن می دونن من اگه بخوام شبا برقصم فقط ترکی می رقصم =)))  انقد جدی رقصیدم انگار رفتم عروسی. خیس عرق شدم :| حموم رفتنمم به فنا رفت.
خانم دریل از بچگی بلد بود ترکی برقصه. منم بلد بودما ولی فقط تو تنهایی هام. بعدش دیگه کم کم تو تولدا و عروسیا هم ترکی رقصیدم ولی هنوز تو تنهاییم بهتر می رقصم. هنوز دریل از من خیلی بهتر می رقصه. یعنی یه تیکه از رقص پا هست که هر کاری می کنم نمی شه که نمی شه. حالا باید یه جوری آموزششو از نت پیدا کنم :دی در این حد پیگیرم :)))
خب دیگه شبتون بخیر