خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

حباب

تاحالا شده انقد حالتون خوب باشه که شبیه حباب بشین؟ ببینین اصن دو نوع حال خوب داریم: یکیش اینه که انقد حالتون خوبه که میگن توپم بترکه شما تکون نمی خورین. یعنی کلییی احساس قدرت می کنین!
یه وقتی هم هست که حالتون شدیدا خوبه ولی در عین حال شما تو حساس ترین حالت ممکن خودتون هستین. کافیه یه چیز کوچیک پیش بیاد تا در حد مرگ پیش برید.
الان من تو حالت دومم. خیلی حالم خوبه. ولی خیلی هم حساس شدم. یکی یه حرف کوچولو بزنه، یا یه چیزی پیش بیاد که نباید بیاد، یا چیزی پیش نیاد که باید پیش بیاد، یا.... خیلی چیزای دیگه که نمی خوام بنویسم... یهو یه بغض گنده میاد تو گلوم. دیگه حالم بد می شه. هیچ کاری نمی تونم انجام بدم. نمی دونم چیکار کنم با این حالتم. شایدم می دونم. آره فکر کنم راهشو می دونم. به زودی حلش می کنم.