خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

احساسات زندگی ما را می سازند

تو اخبار گفت احساس جوانی، طول عمرو زیاد می کنه.
کاملا موافقم. احساس ما، نه تنها بر طول عمر، بلکه رو تک تک نقطه های زندگیمون تاثیر داره. کافیه فکر کنین شما توی یه کاری بی نظیر هستین! اونوقت به زودی این اتفاق براتون می افته.
اصلا منظورم قانون جذب و این خزعبلات نیست. منظورم باوره! باور به خودتون بدون حتی ذره ای تردید!
مثلا امروز من یه فیلم توی اینستا دیدم و اشتباهی فکر کردم اون خانمی که استاد پیانو هست میگه توی پنج سال تونسته استاد بشه. یهو حس کردم چقد به هدفم نزدیکم! با اینکه دیر از خواب بیدار شده بودم اما خیلی عالی تمرین کردم و واقعا هم تمرین خوبی بود و تونستم تا حد زیادی تمرینارو انجام بدم. بعد از ناهار دوباره ویدیو رو دیدم و متوجه شدم اون خانم میگه پنج ساله که استاده. و توی کامنتا گفته از 5 سالگی پیانو زدنو شروع کرده.
فکر می کنین چی شد؟ آفرین! دوباره نا امید شدم.
با تشکر

+در ضمن اون خانم فارسی حرف می زد. ولی خب من بد فهمیدم.
+بیاین باور کنین که خیل خوشبخت و موفق و مرفه و منور و مطهر و مذکر و مثلث و موقر و محدب و مورب و... هستین :|