خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جان مریم

تقریبا یاد گرفتم جان مریمو بزنم. این دومین آهنگ ایرانیه که یاد گرفتم.اولیش شکار آهو بود.
تمرینای این هفته م کمه. چون یکیش تکراریه و یکیشم از کتاب م.ا.ی.ک.ل آرونه. تمرینای اون کتابو زود یاد میگیرم.
آخرای ترمه. تقریبا ناراحتم. این ترم از کلاسای روز شنبه و چهارشنبه که مخصوص پسراست، بدم نمیومد. درسته شیطون بودن ولی نسبت به ترم قبل خیلی خوب بودن. ترم پیش از روزای شنبه و چهارشنبه متنفر بودم! چون خیلی خسته کننده بود.
یه عروسک پونی دیگه و یه لگو کیتی خریدم با یه عالمه ماژیک و خودکار! برا همین همه چی برام رنگی رنگیه :دی

و در آخر مکالمه ی من و مامان

مامان: می دونی هربار که میری عروسک بخری، فروشنده فکر میکنه می خوای واسه بچه ت بخری؟

من: ممنون که هر دفعه این موضوع رو یادآوری می کنی.

مامان: خواهش می کنم. وظیفمه.