خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

پیشنهاد

من از دخترای خوشگل خوشم میاد. البته نه همشون. اما یه سری رو توی اینستا فالو کردم. فکر کنم دو یا سه نفرشون. که کارشون هم اینه که هر روز می رن یه جا آرایششون می کنن بعد لباسای قشنگ می پوشن و عکس می گیرن. چشمای رنگی، موهای بلوند، قد بلند و هیکل عااالی.
بعد اینا که توی اینستا لایو میذاشتن اوایل لایو رو باز می کردم ببینم چی میگن. اینا فقط نگاه می کردن به صفحه ی گوشی و هر چند دقیقه یه بار می گفتن خب بچه ها دیگه چه خبر؟ بعد یه سری هم که اون زیر فحش میدادن و بلاک می کردن و بعد باز هیچی نداشتن که بگن. هیچی! هیچ موضوعی!
نمی خوام بگم هرکی خوشگله، مدله، و یا بلونده هیچی نداره بگه ها. نه! اصلا! ولی از اونور یه سریا هم هستن که مدل نیستن و  ظاهرشونم کاملا عادیه ولی وقتی میان تو لایو دوتا چیز یاد میدن. دو تا حرف با معنی می زنن.
بازم میگم منظورم این نیست که اون دخترایی که مدل هستن بی سوادن. اما در حد یه پیشنهاد فقط می تونم به عنوان یه کاربر بهشون بگم اگه یه کمی فقط یه کوچولو هم سعی کنن چیزی یاد بگیرن، کتابی بخونن یا هرچی... خیل به نفعشون می شه.