خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آمپول

تنهایی رفتم دکتر و آمپول هم زدم. وقتی اومدم خونه حالم یه کم بد بود اما فکر کنم بهتر شدم. قرص هم خوردم. امیدوارم زود این وضعیت خسته کننده تموم شه.
رو تختم دراز کشیدم و هی از خودم می پرسم خوشحالی؟ ناراحتی؟ خوشبختی؟ خوبی؟ و هی در جواب می گم به تو چه؟!
اگه سر کار نمی رید، از وقتتون نهایت استفاده رو ببرید. هر روز نقاشی کنید. موسیقی یاد بگیرید.  فیلمای جدید ببینید مثلا من فیلم دیو و دلبر 2017 رو دلم مونده. نه وقت دارم ببینم نه...
تازه می تونید همش چای دم کنید و بخورید.
کسایی که می رن سر کار هم باید تو تعطیلات جبران کنن. روزای تعطیلتونو هدر ندین. خیلی حیفن! تو اون روزا یه کاری کنید.
به یه حالت فوق دایورت رسیدم. یعنی قبل اینکه چیزی پیش بیاد خودش رو دایورته.
دلیل این حالمم اینه که تو دایره ام. هرچی بیرونش پیش بیاد فدا سرم. اصن تف تو بیرون دایره.