خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

:)

متن زیرو بعد از ناهار نوشتم که دیگه نشد پست کنم.
سلام
بازم اومدم بگم دلم درد می کنه. شما خوبین؟ من اصلا. بعد از هر غذا خوردن می پیچم تو خودم. تازه یه مشکل دیگه هم پیدا کردم. مشکل فکرای بیخود. همش فکرای مزخرف میاد تو سرم. می دونم که همش بخاطر این دل درده. البته دلیل دیگه ش هم اینه که من تاحالا همچین تجربه ای نداشتم. تجربه ی خوشبخت بودن اونم اینجوری. برا همین چند روزیه که همش نگرانم که نکنه من خوابم. نکنه اشتباه میکنم. نکنه همش تخیله. دلم برای آریو می سوزه که همش مجبوره آرومم کنه. از وقتی بیدار می شه جواب همه ی سوالای مزخرف منو میده تا وقتی که می خوابه. هزار تا. نصفش هم تکراری.
----------------------------------------------------------------
فا ر(بمل) دو دو فا ر(بمل) دو سی(بمل)(2تا بشمر) فا ر(بمل) دو لا(بمل) (2تا بشمر)فا دو لا(بمل) سل(2تا بشمر)
اینجاش با روح و  روانم بازی می کنه
:دی
----------------------------------------------------------------
قبلنا از دیدن موی سفید تو سرم می ترسیدم. الان نه.
----------------------------------------------------------------
بعضیا خیلی عاشق خاله زنک بازین. همش در حال قهر و آشتی. همش در حال تیکه انداختن. بابا تو خسته نمی شی؟ خب یه جور دیگه خودتو سرگرم کن.

----------------------------------------------------------------
اینستارو uninstall کردم. چون همش بیخودی می رفتم توش! یعنی تو دو روز 5گیگ استفاده کردم! دیگه حالم ازش بهم خورد. تا پنجشنبه دوباره نصبش می کنم یه چک میکنم بعد دوباره uninstall.

----------------------------------------------------------------
چرا من همش باید اینارو اینجا بنویسم؟

----------------------------------------------------------------