خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

؟؟؟

میرم که بخوابم. نزدیک تختم. زنگ می زنه. بر میگردم تو اتاق خودم. حرف می زنیم. حرف می زنیم. حرف می زنیم. می خوابه. بیدار می مونم. فکر می کنم.فکر می کنم. فکر می کنم.

من با شلوارک بنفشم که روش لکه های وایتکس مونده و می دونم تو زندگی قبلیش یه پیژامه بوده... بله من با همین شلوارک بنفشم تا 1400 یه پیانیست می شم.

من خودمو گم کردم. مشکلم همینه. انقد درگیر شدم که خودمو گم کردم. خانومیان! کجایی؟ اینجا به تو احتیاج دارن. خودتو نشون بده. تکون بده :|

اگر خورشید را در دست چپم و ماه را در دست راستم قرار دهید بازم حاضر نیستم تو کانال تلگرام بنویسم. من از اون ادمام که بلاگفا خیلی بلاها سرش آورده ولی باهاش موندم.

من؟ ناراحت؟ از تموم شدن تعطیلات دوست داشتنی؟ خب معلومه! کی حاضره پیانو و این همه ماژیک و خودکار و عروسک و هندونه و فیلم و سریال و ول کنه و بره سر کار؟ کی؟؟؟ به من نشان بده!

دلبر... دلبر با اون چرخاش... دلبر با وسایلای مشکی جدیدش... دلبر...