خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

وان پک

از 17 اردیبهشت تا الان ورزش نکردم :| آخه می دونین چرا؟ چون 17اردیبهشت خیلییییی بهم خوش گذشته بود و من تا الان تو فاز همون روز بودم. الانم هستم! برا همین نمی تونم تکون بخورم. همین که می رم سر کار باید ازم تشکر بشه :دی

ولی حالا سعی میکنم از چند روز دیگه دوباره ورزش کنم. متاسفانه بازم باید درد بعد از ورزشو تحمل کنم :| انقد بدم میاد.

باید عکس اون دختره رو که عامل ایجاد حس ورزش در من هست رو بذارم دم دست. اسمشو نمیگم که پیش خودتون نگین این اسگلو ببین خودشو با کی مقایسه می کنه:| ولی باااااور کنین قرار بو خودمو مثه اون کنم :دی کاملا باور کرده بودم مثه اون می شم. اما چه فایده که ادامه ندادمگ از اول عید تا17اردیبهشت هر روز ورزش کردما. ولی بعدش :دی 

خب من برم پیانو بتمرینم

فعلا