خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تعطیلات

امروز بعد از مدت ها، هیچ کاری نکردم البته به جز صبح که رفتم اموزشگاه و تمرین کردم(پ.ی.ا.ن.و) بعدش دیگه اومدم یه کم خوابیدم و بعد هی اخبار خوندم و تی وی دیدم و چای و زولبیا بامیه و بستنی و میوه و ... خوردم تا شب شد. اصلا عذاب وجدان ندارم که بعد از ظهر کاری نکردم چون خیلی خسته بودم و هستم. چهارشنبه کلاس پ.ی.ا.ن.و بخاطر شب قدر تعطیله. 19 رمضان تولدمه البته به قمری. فردا هم تعطیلم چون ترم تموم شده. یکشنبه می رم کلاس. بعدش تا پنج شنبه تعطیلم که باید یه سر برم دندون پزشکی.
الان ویتامین ای زدم به صورتم و تو اتاقپ دراز کشیدم و حال ندارم دو قدم برم اونور تر تو اون یکی اتاق بخوابم. شانس اوردم مسواکمو زدم. خیلی خسته ام. چند روزه که عمیق نخوابیدم.
بعضی چیزا ناراحتم می کنه ولی مشکل از خودمه. خیلی وقت بود که این حس بهم دست نداده بودا. یهو بازم اینجوری شدم.