خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

امکانات خارجیا

توی گوگل اگه به انگلیسی بنویسین می خوام بمیرم، یه شماره تلفن میاد بالاشم نوشته که مشاور جلوگیری از خودکشی و ایناست. البته فکر نکنم از ایران بشه زنگ زد.

حالا فارسی بنویسین می خوام بمیرم. . . 

یهو می بینین کلی آدم دیگه مثه شما می خوان بمیرن.

حالا خارجیا زنگ می زنن به اون شماره چی میگن؟ 

+ می خوام بمیرم.

- نزدیک پریودته؟

+ [گوشی را قطع کرده و یک مشت قرص برنج را با دلستر می خورد]


-----------------

یا شایدم اینجوری

+ می خوام بمیرم

- چرا؟ اعلام موقعیت کن. کجایی. داری چیکار میکنی.

+ من الان تو تخت خوابمم و می خوام بمیرم.

- لطفا بهم بگو چی توی دستته. آروم باش.

+ گوشی دستمه دیگه

- عزیزم توی دست دیگه ت چیه؟

+ منظورت چیه؟

- ای بابا. چجوری می خوای خودتو بکشی؟ چاقو؟  تیغ؟ قرص؟ 

+ نه آقاااا! ما یه جور دیگه می میریم.

-چجوری؟

+ مرگ و زندگیمون دست یکی دیگست.

- درسته عزیزم. مرگ و زندگی آدما دست خداست.

+منظورم این نبود. مرگ و زندگی ما به دو تا استیکر و پیامه.

- لطفا بیشتر توضیح بده.

+ اگه الان پا شه و بگه دیگه دوسمون نداره ما می میریم.

- این که مرگه. زندگیت چطور تو دستشه؟

+ زندگیم خودشه.

- بهش گفتی؟

+ ما هر روز به هم می گیم.

- چرا فکر می کنی اگه بیدار شه بهت می گه خدافظ و بعدش تو می میری؟ منظورم اینه که چرا باید همچین کاری کنه؟

+ روم حساسه. روش حساسم. من می تونم حساسیتشو تحمل کنم و باهاش کنار بیام. اما نمی دونم اون ایندفعه می خواد با حساسیت من چیکار کنه 

- خب پس بیا فعلا قطع کن. منتظر بمون تا بیدار شه. اگه قرار بود بمیری دوباره زنگ بزن. [گوشی را قطع می کند]

+ اما اونموقع اصلا زنده نیستم[ گوشی را به حیاط پرت می کند]