خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خستگی پذیر

بخاطر اینکه پنج شنبه ها از صبح تا غروب روز پر مشغله ای دارم، کل هفته رو زود از خواب پا میشم که پنج شنبه هم راحت باشم. اما هر روز با خواب الودگی پا می شم. یعنی الان که دارم اینو می نویسم به تنها چیزی که فکر میکنم یه رخت خواب گرم و یه پتوئه. نمی دونم دیگه باید چیکار کنم؟ شبا هم زود می خوابم. الان دارم با چشمای نیمه باز هانون می زنم.
__________________________________
متن بالا رو صبح تو نت گوشیم نوشتم. بالاخره تونستم سه ساعت تمرین کنم. هم هانون زدم هم دو تا تمرین دیگه. هم آرپژ. راستی دیروز هم هانونو از اول دوره کردم تا درس هفتمش.
امروزم بیستمی رو یاد گرفتم. ولی باید خیلی بیشتر تمرینش کنم.
هنوز خوابم میاد ولی کمتر از صبح. بعد اینکه متن بالا رو نوشتم رفتم چای ریختم برا خودم و چشمم افتاد به تختم. دلم رفت واسش. بالشم. پتوم. سریع در اتاقو بستم تا فراموشش کنم :|
الانم می خوام برم استحمام
خدافظ


+عنوان، متضاد خستگی ناپذیره.