خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تمبل

این کاملا عادیه که بیام اینجا و بگم امروز صبح به سختی از خواب بیدار شدم. اصلا اگه بگم راحت بیدار شدم باید تعجب کرد. 

تا صبحونه بخورم و مغزم لود بشه ساعت 10 شد. رفتم یه کم تمرین کنم دیدم واقعا باید بزم حموم وگرنه نمی تونم تمرکز کنم( بهونه برا در رفتن از زیر تمرین) تا برم حموم و برگردم ساعت نزدیک 12 بود. تونستم همش سه خط تمرین کنم. که اونم خوب نمی زنم. باید خیلی بیشتر از این حرفا تمرین کنم.

فقط اون دو روز تعطیلی وسط هفته ست که باعث می شه الان جیغ نکشم :دی 


از آدمایی که همش به حالت طلبکارانه باهات حرف می زنن اصلا خوشم نمیاد ولی متاسفانه در طول روز با این انسان ها باید رابطه برقرار کنم و برنامه م هم برای سال96 اینه که با همه خوب رفتار کنم حتی اگه جواب رفتار خوبم، رفتار خوب نباشه. در نتییییییجه می ریم که هفته مونو شروع کنیم.