خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آپدیت ۹۸ ثنا خانومیان

اومدم یه آپدیت از خودم بدم برم. ثنا خانومی ۲۸ ساله شده! باورتون میشه؟ شما منو از کوچولویی هام می شناسین. درسته که سن مهم نیست ولی از نظر فکری هم خیلی عوض شدم. گرچه باور دارم که فکر آدم یکسان نمی مونه و من سال دیگه با الانم خیلی فرق دارم.

خیلی بهتر از وقتم استفاده می کنم. سرم خیلی زیاد شلوغ شده. مخصوصا صبحا. اعتماد به نفسم خیلی بیشتر شده. تو جمع می شه گفت با صدای بلندتر حرف می زنم و شوخی می کنم. مامان خیلی بیشتر از قبل قبولم داره و یه جورایی بهم تکیه کرده. شدیدا ‌پیانو تمرین می کنم و دیگه کم کم هر نتی رو بررسی می کنم و دنبال آکوردا و گام ها و فلان می رم تا ببینم چی به چیه.یه عاااالمه چیز میزای نقاشی دارم. یه کار دیگه هم انجام میدم که در واقع مهم ترینشونه. ولی تا به سر انجام نرسه نمیخوام ازش حرفی بزنم.

بورس رو همچنان جدی ادامه میدم و از قبل عید خیلی دقیق هرچیزی رو ثبت می کنم که آخر سال بهتر حساب کتاب کنم.

از همه مهم تر! یه گربه ی خوشگل دااااارم!!!

خب اینم از آپدیت. سعی می کنم بیشتر اینجا سر بزنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ساراه 6 تیر 1398 ساعت 13:53

اول خواستم بیام تلگرام راجع به این پستت حرف بزنم بعد گفتم همینجا بگم. باشد که اولین کامنت بعد از بازگشت غرورآفرینت هم واسه خودم باشه. :)))
میدونی چیه؟ منی که چند ماه پیش شروع کردم از اول اول آرشیوت رو خوندن خیلی خوب همه‌ی این پروسه تغییری که گفتی رو درک میکنم.
میدونی چیو همیشه در موردت دوست داشتم؟
چه دوران کانال قبلی، چه کانال جدید، چه حتی خوندن آرشیوت که هیچ شناختی از توی اون موقع نداشتم.
اینکه همیشه زندگی در تو جریان داشت. واقعا به چشم جریان زندگی رو توی تو میبینم. نمیدونم تا حالا کسی اینو بهت گفته یا خودت بهش واقفی یا نه.
خلاصه که من بهت خیلی خیلی افتخار میکنم دختر قشنگم.

اینکه تو همیشه بهم لطف داری هیچ شکی توش نیست خیلی خوشحالم که دوستی مثه تو دارم

شوکا 16 بهمن 1398 ساعت 20:56

چه خوبه که اینا رو نوشتی مدتها بود ازت خبری نداشتم ..حتی تو اینستا نبودم .. من از وقتی 19 سالت بود میخوندمت همون اوایل که تو بلاگفا بودی .....هنوز از خوندنت لذت میبرم خوشحالم که بیکار شدم تونستم بیام یه سر به دوستای وبلاگی بزنم

هیچوقت تورو یادم نمی ره. و همیشه بهت فکر می کنم. حتی صورتتو یادمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد